13/12/06

My Famous DOG "Δίας"




in Sakis Rouvas' new advertisement for vodafone

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Έτσι είναι κύριοι!!!

Άλλος δουλεύει σαν το σκύλο (κυριολετικά) και άλλος χαίρεται τα λεφτά!!

Και με ένα κοκκαλάκι των 0,3?, νομίζει ότι έβγαλε την υποχρέωση....
Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι και ελπίζουσι πλούσιοι εις την τσέπην....

VirusBG είπε...

OYYYY ΡΕ

ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΕΜΕΝΑ ΟΤΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΜΑΙ ΤΟΝ ΣΚΥΛΟ ΜΟΥ!

ΤΣΟΥ ΡΕ ΛΑΚΗ

Unknown είπε...

Δηλαδή, τι θες να μας πείς? Οτι στο ζήτησε αυτός? :P

VirusBG είπε...

Ναι ρε, από μικρός ήθελε να γνωρίσει από κοντά τον Σάκη !!!

Mike είπε...

Εχει κανείς πρόβλημα με τον ανηψιό μου?? αν ναι ας το πει σε εμένα

Mike....

VirusBG είπε...

Πες τα ρε !!!

Ανώνυμος είπε...

αντικειμενικά, το σκυλί δε φαίνεται καθόλου και υποκειμενικά, η διαφίμηση είναι τρισάθλια!
κισσες

VirusBG είπε...

αντικειμενικά, θα έπρεπε να πεις ποίος είσαι και υποκειμενικά, σε γράφω στα @@ μου